dinsdag 4 februari 2014


Groep 3 David, Celine, Ymke, Michelle.


David:"Dolfje weerwolfje het boek was heel leuk en we hebben een tekening gemaakt".
Celine:"het boek was heel spannend en we hebben hem ook al uitgelezen".
Ymke:" ik heb ook een tekening gemaakt net zoals David".
Michelle:" we hebben alleen leuke dingen gedaan, ik had eerst gekleid maar toen kreeg ik heel pijn aan me hand dus daarom stopte ik met kleien en ging ik met de redactie boven een dit vertellen".
David:" Dolfje weerwolfje was heel erg stout want zijn moeder was boos want hij was in een boom geklommen".
Celine:" Dolfje was in de sloot gevallen en toen zag hij een geheimzinnige  man die man is een opa, die geheimzinnige man hielp dolfje de sloot uit".
Ymke:" ik moest vanmorgen alleen lezen we hebben ook nog gespeeld met krijtjes en daarmee hebben we dus dolfje getekend".
Michelle:" we hebben dasje en vosje het was heel erg spannend want er lag een briefje en daarstond op ga op de stoel zitten vosje deed dat maar dat had hij beter niet kunnen doen want hij veranderde toen in zand".

Dat was het stukje van de slimme kinderen van groep 3.
En natuurlijk van de redactie